blogrostami blogrostami .

blogrostami

ممنوعيت‌ها و محدوديت‌هاي توقف و تردد در روز ۳۱ شهريور

سردار حميدي از اجراي محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي توقف و تردد در روز ۳۱ شهرويور ماه امسال توسط تيم‌هاي پليس راهور تهران بزرگ در محل‌هاي اعلامي خبر داد.

آفتاب‌‌نيوز :بزرگ سردار محمد حسين حميدي در خصوص اين خبر گفت: بمنظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجليل از حماسه آفريني‌هاي غيور مردان نيرو‌هاي مسلح و نمايش قدرت و توان و تجديد بيعت با رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي و فرماندهي كل قوا حضرت آيت ا… خامنه‌اي (مدظله العالي) مراسم رژه يگان‌هاي پياده و موتوري نيرو‌هاي مسلح در ضلع شمالي مرقد مطهر حضرت امام خميني (ره) در ساعت ۰۸۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ برگزار مي‌شود.

مقالات بيشتر:بهترين وكيل ملكي تهران

به گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس راهور تهران، سردار حميدي ادامه داد: بر همين اساس پليس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ مأموريت دارد با بهره گيري از حداكثر امكانات اقدامات و تدابير لازم ترافيكي را بمنظور برگزاري هرچه باشكوه‌تر مراسم پيش بيني و به مورد اجرا گذارد.

وي گفت: محل اجراي اين مراسم در ضلع شمالي مرقد مطهر حضرت امام خميني (ره) و كليه معابر، خيابان‌ها و تقاطع‌هاي همجوار آن مي‌باشد كه پليس راهور تهران بزرگ در خصوص تامين نظم وايمني عبورومرور و جلوگيري از تراكم بار ترافيكي در مسير‌هاي منتهي به محل برگزاري مراسم، رسيدگي فوري به تصادفات و سوانح رانندگي در معابر و محدوده اجراي مراسم، تعامل و همكاري با ساير واحد‌هاي نظام، انتظامي و دژبان آجا در راستاي انجام هرچه مطلوب‌تر ماموريت و كنترل، نظارت و هدايت ترافيك قبل، حين و بعد از اجراي مراسم ماموريت‌هاي خود را انجام مي‌دهد.

وي با اشاره به محدوديت‌هاي تردد كه از ساعت ۲۳۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ برگزار مي‌شود، تصريح كرد: در مسير ۱- شمال به جنوب بزرگراه شهيد هاشمي از پل شهيد صنيع خاني و تردد كليه وسائل نقليه به سمت جنوب خودرو‌هايي كه قصد دسترسي به بهشت زهرا (س) را دارند ميبايست از طريق خيابان شهيد رجائي، جاده قديم قم و از درب گلدسته وارد بهشت زهرا (س) شوند.

رييس پليس راهور تهران بزرگ ساير محدوديت‌هاي تردد را به شرح زير اعلام كرد:

۲- اعمال محدوديت تردد در مسير شرق به غرب بزرگراه آزادگان ورودي به بزرگراه شهيد هاشمي. (لوپ راستگرد زير پل شهيد صنيع خاني)

۳- اعمال محدوديت تردد در مسير غرب به شرق بزرگراه آزادگان ورودي به بزرگراه شهيد هاشمي (رمپ راستگرد ورودي به بزرگراه شهيد هاشمي)

۴- اعمال محدوديت تردد از پل باقرشهر به سمت غرب بلوار علامه عسگري تا پايان مراسم.

۵- اعمال محدوديت تردد بزرگراه شهيد هاشمي از شمال به غرب بلوار علامه عسگري در صورت نياز و برابر دستور از ابتداي راستگرد پل شهيد صالحي (جديدالاحداث).

۶- اعمال محدوديت تردد در راستگرد جنوب به شرق آزادراه تهران – قم به سمت بلوار علامه عسگري (بلوار امام) واقع در ضلع شمالي حرم مطهر تا پايان مراسم.

۷- اعمال محدوديت تردد در آزادراه تهران – قم از راستگرد شمال به شرق بلوار علامه عسگري.

 

۸- اعمال محدوديت تردد در بزرگراه امام علي (ع) از تقاطع جاده قديم قم به سمت غرب و هدايت بار ترافيكي از طريق راستگرد به جنوب بزرگراه شهيد رجايي و جاده قديم قم.

۹- اعمال محدوديت تردد در كليه ورودي‌ها به زيرگذر ضلع شمالي حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) در ضلع شمالي.

۱۰- اعمال محدوديت تردد در خروجي بهشت زهرا (س) از ميدان ساعت صرفاً به سمت غرب بزرگراه عامه عسكري.

۱۱- دورگرد غرب به غرب (باب الرحمه) در بزرگراه علامه عسكري.

۱۲- خروج بارترافيكي از زيرگذر مترو به سمت بلوار الغدير- سه راه خيرآباد و جاده قديم قم.

ممنوعيت‌هاي توقف:

رييس پليس راهور تهران بزرگ در خصوص ممنوعيت‌هاي توقف افزود:

۱- از ساعت ۲۴۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ در پاركينگ ضلع شمالي تا پايان مراسم.

۲- از ساعت ۰۱۰۰ روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ تا پايان مراسم و تخليه كامل محدوده اطراف حرم بشرح ذيل:

۲-۱- بلوار علامه عسگري از پل شهيد صالحي تا پل آزادراه خليج فارس در هر دو مسير.

۲-۲- بزرگراه شهيد هاشمي از پل شهيد صنيع خاني تا پل شهيد صالحي در هر دو مسير.

۲-۳- آزادراه تهران – قم از پل شهيد كاظمي تا عوارضي تهران – قم در هر دو مسير به جز خودرو‌هايي كه جهت جابجايي گروهان‌هاي رژه در نظر گرفته شده است.

وي از شهروندان خواست به ساعت و زمان و همچنين محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي توقف و تردد توجه كرده و نسبت به تنظيم سفر‌ها و مديريت تردد خود در زمان‌هاي اعلامي تصميم گيري نمايند.

مقالات ديگر:ايمپلنت دندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۱۲ توسط:blogrostami موضوع: نظرات (0)

وزير كشور: مرز خسروي ظرفيت پذيرش زائر جديد ندارد

وزير كشور با اشاره به ازدحام جمعيت در مرز خسروي، از عدم ظرفيت پذيرش زائر جديد در اين مرز خبر داد.

به گزارش تابناك، سردار احمد وحيدي اظهار كرد: تلاش‌هاي زيادي توسط استاندار كرمانشاه و مسئولين مرزباني نيروي انتظامي و ديگر ارگان‌هاي مربوطه در مرز خسروي براي تسهيل در عبور زائران از مرز انجام شده است.

مقالات بيشتر:دفتر وكالت غرب تهران

وي افزود: حجم زياد جمعيت و گرماي هوا باعث به وجود آمدن مسائلي شده كه مشكلات را دو چندان كرده است.

وزير كشور تصريح كرد: در حال حاضر در مرز خسروي ظرفيت پذيرش زائر جديد وجود ندارد و ازدحام جمعيت بالاست.

وحيدي خاطرنشان كرد: افرادي كه در مرز خسروي حضور دارند قبلاً در پايانه بودند و تلاش مي‌شود تا به تدريج از مرز عبور كنند.

منبع: مهر

مقالات ديگر:قيمت آسايشگاه سالمندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۱:۵۵ توسط:blogrostami موضوع: نظرات (0)

وزير آموزش و پرورش: «شاد» تعطيل نمي‌شود/ آموزش دانش‌آموزان از مهر حضوري است

وزير آموزش و پرورش گفت: مدارس كشور از دوم مهر بازگشايي مي‌شوند و همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع به مدرسه مي‌روند.

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: وزير آموزش و پرورش گفت: شبكه «شاد» تعطيل نمي‌شود و به عنوان مكمل آموزش و تربيت به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

يوسف نوري وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر اينكه آموزش در سال تحصيلي جديد، حضوري است، اظهار كرد: مدارس كشور از دوم مهر بازگشايي مي‌شوند و همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع به مدرسه مي‌روند.

مقالات بيشتر:دفتر وكالت پونك

وي در خصوص فعاليت شبكه آموزشي دانش‌آموزان (شاد)، گفت: شاد تعطيل نمي‌شود و به عنوان مكمل آموزش و تربيت به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

نوري تأكيد كرد: شبكه شاد در ايام كرونا نقش بسيار پررنگي ايفا كرد و زحمت زيادي براي آن كشيده شده است و قرار نيست فعاليت‌هايش متوقف شود.

مقالات ديگر:بهترين سراي سالمندان تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۶:۵۳ توسط:blogrostami موضوع: نظرات (0)

شيريني شكلات كام قاچاقچي را تلخ كرد

باشگاه خبرنگاران جوان:جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف هزار و ۶۵۹ كيلوگرم انواع شكلات خارجي از يك دستگاه وانت نيسان خبر داد.

سرهنگ خاني پور گفت: مأموران اداره قاچاق پليس امنيت اقتصادي حين كنترل خودرو‌هاي عبوري در اتوبان زنجان - تبريز به يك دستگاه وانت نيسان مشكوك شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.

او افزود: مأموران پس از توقيف اين خودرو در بازرسي از آن هزار و ۶۵۹ كيلوگرم انواع شكلات خارجي قاچاق را كشف و توقيف كردند.

مقالات بيشتر:وكيل پونك

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان ارزش تقريبي محموله‌هاي مكشوفه در عمليات را برابر اعلام كارشناسان مربوطه ۴ ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: در اين رابطه پرونده تشكيل و براي انجام اقدامات قانوني به مراجع قضائي ارسال شد.

سرنگ خاني پور ادامه داد: برخورد با قاچاق كالا به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار دارد و اين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.

مقالات ديگر:كاشت دندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۳۹ توسط:blogrostami موضوع: نظرات (0)