blogrostami blogrostami .

blogrostami

جزئیات جلسه بازپرسی ‎توماج صالحی | حضور توماج صالحی از طریق ویدئو کنفرانس

وکیل مدافع توماج صالحی از برگزاری ‏جلسه بازپرسی پرونده ‎موکلش در دادسرای اصفهان در روز جاری خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، امیر رییسیان در توییتر نوشت: جلسه بازپرسی پرونده ‎توماج صالحی در دادسرای اصفهان امروز صبح برگزار شد. توماج از طریق ویدیوکنفرانس در جلسه شرکت داشت و با حضور وکلا به سوالات بازپرس پرونده پاسخ داد. امیدواریم با رفع شدن نقائص تحقیقات، پرونده هرچه سریعتر برای رسیدگی بدوی به دادگاه ارسال شود.

مقالات بیشتر:وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران

 سید محمد موسویان دادستان اصفهان ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد که توماج صالحی -خواننده رپ- به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور دستگیر شد.

حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز ۶ آذرماه سال ۱۴۰۱ از صدور کیفرخواست توماج صالحی به اتهام افساد فی‌الارض، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیر قانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت آمیز خبر داد.

مقالات دیگر:خدمات مجالس ختم تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۳:۱۶ توسط:blogrostami موضوع: نظرات (0)

ترامپ در جلسه رسیدگی به پرونده فساد مالی اش در دادگاه حاضر نمی‌شود

وکیل مدافع دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد ترامپ برای جلسه رسیدگی به پرونده پرداخت حق السکوت در دادگاه حاضر نخواهد شد.

ترامپ در جلسه رسیدگی به پرونده فساد مالی اش در دادگاه حاضر نمی‌شودبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  وکیل مدافع دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد ترامپ روز پنجشنبه برای جلسه رسیدگی به پرونده پرداخت حق السکوت در دادگاه حاضر نخواهد شد.

مقالات بیشتر:بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از نیویورک، مطابق با اسناد و مدارک دادگاه قرار بود دونالد ترامپ بامداد پنجشنبه به وقت محلی در دادگاه عالی نیویورک حاضر شود. اما گدالیا استرن وکیل وی اعلام کرد ترامپ در این جلسه دادگاه حضور پیدا نخواهد کرد.

ترامپ ماه آوریل به ۳۴ فقره جعل اسناد تجاری درجه یک در ارتباط با دخالت داشتن وی در پرداخت ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت و رابطه پنهانی با استورمی دانیلز بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ متهم شد.

مقالات دیگر:ایمپلنت کره ای


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۷:۱۳ توسط:blogrostami موضوع: نظرات (0)

پرونده توماج صالحی از دادگاه به دادسرا بازگشت

وکیل توماج صالحی: پس از مراجعات مکرر، دادگاه وکالت ما را در پرونده پذیرفت؛ بلافاصله مطالعه پرونده و اقدام برای رفع بازداشت و اقدامات پزشکی و رفع محدودیت‌های ملاقات او، انجام و پرونده توماج به علت نقص تحقیقات از دادگاه به دادسرا رفت.

وکیل توماج صالحی گفت: پس از مراجعات مکرر، دادگاه وکالت ما را در پرونده پذیرفت؛ لذا بلافاصله مطالعه پرونده و اقدامات مربوطه برای رفع بازداشت و همینطور انجام اقدامات پزشکی و رفع محدودیت‌های اعمال شده برای ملاقات او، انجام شد. وکیل توماج صالحی از بازگشت پرونده توماج به علت نقص تحقیقات از دادگاه به دادسرا خبر داد.

مقالات بیشتر:وکیل پایه یک دادگستری تهران

بیوگرافی توماج صالحی از خوانندگی تا زندان و علت بازداشت

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی گفت: پس از مراجعات مکرر، دادگاه وکالت ما را در پرونده پذیرفت؛ لذا بلافاصله مطالعه پرونده و اقدامات مربوطه برای رفع بازداشت و همینطور انجام اقدامات پزشکی و رفع محدودیت‌های اعمال شده برای ملاقات او، انجام شد که کمابیش دستوراتی نیز صادر شد به طوری که توماج صالحی توانست به طور هفتگی با پدر خود ملاقات داشته باشد. از بیش از یک ماه پیش تاکنون منتظر هستیم که دادسرا نسبت به انجام دستورات دادگاه اقدام کند. حتی سه‌شنبه گذشته به ما اعلام شد که در تاریخ پنجشنبه، ۷ اردیبهشت جلسه بازپرسی برگزار خواهد شد و ما علیرغم اینکه ابلاغ به شیوه قانونی انجام نشده بود، در این روز، در محل شعبه بازپرسی حاضر شدیم که متاسفانه اعلام شد جناب بازپرس حضور ندارند و تاریخ دیگری تعیین خواهد شد و جلسه به علت عدم حضور بازپرس برگزار نشد.» از زمان بازگشت پرونده به دادسرا، مجددا به پرونده دسترسی نداریم، با توجه به عدم دسترسی وکلا به پرونده در دادسرا، نمی‌دانیم دستور دادگاه برای رفع نقص تحقیقات مربوط به کدام یک از اتهامات توماج صالحی است، اما قانونا فقط زمانی پرونده از دادگاه به دادسرا بر می‌گردد که ایراد رفع نقص گرفته شده باشد. در پرونده توماج صالحی ۵ اتهام وجود دارد. اولین اتهام، افساد فی الارض است. اتهام دوم تبلیغ علیه نظام است. اتهام سوم، همکاری با دولت متخاصم، اتهام چهارم، دعوت مردم به کشتار و اغتشاش و اتهام آخر او هم، توهین به رهبری است.»

مقالات دیگر:سرای سالمندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۷:۱۴ توسط:blogrostami موضوع: نظرات (0)